Gå til sidens indhold
 

Mindre arrangementer

Ansøgninger til mindre arrangementer på offentlige arealer

Som arrangør af mindre arrangementer på offentlige arealer skal du søge om tilladelse hos Aarhus Kommune. Et mindre arrangement er, når der er under 100 deltagere, og arrangementet varer under 1 time. 


Et mindre arrangement kan være teater- og musikarrangementer, motionsarrangementer, små loppe- og bagagerumsmarkeder uden trafikale konsekvenser, informationsboder, vejfester på private og offentlige villaveje og filmoptagelser, hvor der ikke skal foretages afspærringer.


Hvis du ønsker at benytte et af vores arealer, skal du ansøge på Brug Aarhus, der er vores nye digitale ansøgningsportal (åbner nyt vindue)

 

Tjekliste til ansøgning for mindre arrangementer på offentlige arealer

 

  • Hvornår ønsker du at afholde arrangementet?
  • Hvem er arrangør - inklusiv oplysninger om kontaktperson?
  • Hvad ønsker du at lave? Beskriv arrangementet
  • Hvor ønsker du arrangementet bliver afholdt? Angiv gerne flere muligheder
  • Hvilke ruter ønsker du at anvende til løb, optog med videre? Vedlæg kort
  • Hvad skal der bruges, hvis det er muligt - strøm, vand med videre?

Husk at sponsorreklamer med videre skal være tilknyttet selve arrangementsområdet. Der må herudover ikke reklameres for enkeltstående erhvervsinteresser på offentlig veje, pladser eller grønne områder.

Kontakt

Center for Byens Anvendelse

Kalkværksvej 10

8000 Aarhus C

Telefon: 89 40 44 00

E-mail: 

 
 

Større events i 2016

Få et overblik over de større events i Aarhus i 2016. Du kan bruge kalenderen til at orientere dig om, hvad der sker i Aarhus på det tidspunkt, du ønsker at afholde dit arrangement (åbner pdf i nyt vindue).

 

Opdateret: 22.12.2015

Afdeling: Aarhus Kommune

Send kommentar: Arrangør i Aarhus

Telefon: 89 40 20 00

 
 
 

Tip en ven

Her kan du tippe en ven om siden





CAPTCHA
Change the CAPTCHA codeSpeak the CAPTCHA code